Dag 1; om mig


Jag..
1; är 13 år
2; är brunett♥
3;  159 cm lång
4; (skostorlek 38-40)
5; bor i malgovik
Tråkig info!
6; Elskar Takidamusik
7; är asdamp!
8; tkr de är ASUM att rida å pyssla på me hestarna
9; beroende av ordet najjs
10;  älskar att skratta♥
11; hatar matteeeee
12; är megabäst på att göra ingenting
13; har fobi för trasor
14; har lätt för att stöka ne rumme
15; vill ta hål i nedre läppen på vänster sida
16; vill bo i övikk!
17;  har ont i hälen ;/
18; är en "slösa"
19; Färgade håret idag
20; vill ha en vovve!
21; använder  9 olikamascaror varge dag
22; kan inte hjula
23; saknar min Jullabulla ♥
24; älskar att knäcka stortårna
25; vill ha sommarlov
26; älskar stömmavbrott (på senare tider iaf)
27; tycker bästa avkopplingsmusiken är SANCTARY - takida♥
28; hatar mitt bloggnamn
29; Har drömt om att bli busschafför
30; har stoorfobi mot spindlar, harkrankar, vandrande pinnar mm.
Askul info

nu vet ni lite mer om mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback