Dag 1; Någon du umgås väldigt mycket med

bea & Julia
Delar nog mitt livs bästa och värsta minnen med dessa brudar.
Vid ungefär 4 års ålder träffade jag Julia för första gången,det klickade verkligen på en gång.
Vi träffades för första gången i samma hus som jag nu bor i,
att få bo med sin bästis var nog det bästa som hänt mig.
Vi har helt underbara minnen från alla skoterturer, alla husvangssemestrar och alla somrar med bad och Stugan i Bergvik.

I februari förra året börja jag och Bea vara med varandra.
Det var en dag då vi gjorde en header åt min förrförra blogg. Efter den dagen var de vi.
Det var vi,  jättemycket vi,super mycket vi.
Delar övermånga superbra minnen med denna brud.
Lägret på sörgården, gräddkriget, varauppehelanatten minnen, särbarne och dampminnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback