Birk i Måndags

Hade hoppning på Birk i måndags.
4 hinder 2 räcken,2 kryss om jag minns rätt?
Självständig framridning.
Sen hoppa vi ett hinder som gick rakt över medellinjen, gick rätt bra. 

Hur som hellst for Birk och Pokemon iväg, Jag höll mig kvar  men Emina föll av Pokemon.
Hon gjord illa sig litegran tro ja..
Sen skritta hon och vi andra trava runt.
sen dampa Birk å ja föll av med en duns. När Lina kom å skull fråga hur de gick sa hon att de lät MYCKE. ;)
Fick en ordentli smäll på höften men de gick bra.
Sen då galopera dom, men eftersom Birk dampa så skritta ja runt.
Sen red vi på A-volten vi som inte skulle hoppa. 
När Marielle hoppa hindrena på Corvette så tappa hon balansen och titta ned samtidigt som han bocka och hon föll av hon me..
Hon tappa andan tro jag.
Sen vare bara te å skritta av,
lyckad ridlektion eller..? :o





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback