[:

Fan vilka underbara drömmar jag drömde inatt!♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Lust att dela med dig om drömmen? Alltid lika nyfiken du vet!



Sv; Härligt det också, jag menade aldrig att jag tycker du är svag, ifall du nu tolkade det så. Det är ju ofta inte ens eget fel att livet går neråt då det väl gör det. Jag tycker det mer handlar om ens omgivning, fast ingen är ju felfri men ändå. Men att det aldrig ska kunna gå neråt igen är kanske för mycket att hoppas på, enligt mig då. Jag tror det är ganska oundvikligt. Och om jag känner dig väl skulle du nog inte må dåligt i längden av att livet går neråt några gånger i framtiden. Jag tror att vi alla behöver det, mår bra av det i längden. På ett eller ett annat sätt.

2011-04-24 @ 17:40:24
URL: http://beahansson.blogg.se/
Postat av: emina

Ja du är lika fin du med Mikki :)<3 har inte haft pengar på mobilen, så har inte kunna svara :)



Jo jag kommer! Sover hos mormor inatt. Hoppas de blir fin väder imorgon så vi får rida ute :)



Kram kram

2011-04-24 @ 17:47:06
URL: http://eminametovski.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback